אודותיי- איריס כץ

איריס כץ פיזיותרפיסטית להתפתחות תינוקות

הורים יקרים שלום,

פיזיוטרפיסטית לתינוקות ולילדים פרטי

פיזיוטרפיסטית לתינוקות ולילדים פרטי


שמי איריס כץ , אני נשואה ואם לשלושה ילדים: אביה, איתי ואוהד

אני פיזיותרפיסטית בוגרת אוניברסיטת בן גוריון בעלת תואר ראשון (B.P.T), סיימתי לימודי בהצטיינות בשנת 1997.


שנותי הראשונות כפיזיותרפיסטית התמקדו בטיפול בבעיות בתחום האורטופדי (כאבי גב, ברכיים וכד') ומעט בתחום הנוירולוגי (שיקום, CVA, פרקינסון וכד' )


במסגרת עבודתי הדרכתי קבוצות התעמלות שמטרתן המשך שיקום ותמיכה בגוף דרך תרגילים פיזיים, והקניית כלים לשמירה על התוצאות שהושגו. הקבוצות התחלקו לגב, יציבה ונוירולוגיה.

במקביל לעבודתי במכון, שילבתי עבודה נוספת כמדריכה ב"סטודיו C" משנת 1999-2004, שם מצאתי ביטוי לאהבתי את עבודת ההדרכה והגוף.


בשנת 2000 השתלמתי בקורס שנגע בתחום הילדים: "הפעלה מוטורית לילדים מסורבלים"מטעם ביה"ח אסף הרופא ומכון "עיריטף" ברמה"ש.


בסוף 2001 ילדתי את בכורתי אביה ויצאתי לחופשת לידה כדי לחוות את האמהות,במהלך החופשה השתלמתי בקורס המקיף: "הילד המסורבל"שהגביר את סקרנותי ורצוני להיכנס לתחום הטיפול בילדים.


לקראת סוף 2002 חזרתי לעבוד בקופ"ח הכללית ב"מכון להתפתחות הילד"במרפאת אורלנסקי, פ"ת.

במסגרת עבודתי, טיפלתי בתינוקות ובילדים שהופנו עקב בעיות שונות ומגוונות


מעיכוב התפתחותי, טורטיקוליס, ועד לפגיעות חמורות יותר כגון: תסמונת דאון,C.P, שיתוק מוחין ותסמונות אחרות שאינן מוגדרות.


בתקופה זו השתלמתי בקורס הדרכת עיסוי תינוקות וקורס שיאצו וטווינה מטעם שירותי בריאות כללית.

בתחילת 2004 ילדתי את בני איתי ושוב לקחתי לעצמי פסק זמן לחוות את התפתחות ילדי כאמא מנוסה ויודעת יותר.


לקראת סוף 2005, חזרתי לעבוד בשירותי בריאות כללית והפעם שילבתי בין טיפול בהתפתחות הילד לבין טיפול אורטופדי. בתקופה זו צברתי עוד ניסיון קליני בנושא התפתחות הילד והשתלמתי בקורס נוסף של עמותת N.D.T   בנושא "התפתחות חריגה ותקינה" שהוסיף לי רבות והרחיב את ראייתי כמטפלת.


בתחילת 2006, ילדתי את בני אוהד, ובזמן חופשת הלידה למדתי קורס הדרכת פילאטיס אצל "דרור רז" ב"מרכז סוזן דלל" ת"א, והתוודעתי לשיטת התעמלות מדהימה וכל כך נכונה המסייעת בשיפור יציבה, כאבי גב, שיקום רצפת האגן ועוד.


אני בהיותי אותו זמן יולדת טרייה, חוויתי על גופי את תוצאות השיטה מבחינת חיזוק וחיטוב הגוף, שיקום רצפת האגן ושיפור יציבתי. באותו זמן השתלמתי בקורס D.C.D  שהדריכה ד"ר לובה זוק העוסק במגוון של הפרעות תפקוד התפתחותיות.

מאז 2006, אני עובדת כפיזיותרפיסטית עצמאית המטפלת בתחום התפתחות הילד והתפתחות התינוק בעיכובים התפתחותיים שונים כולל פגים, היפוטוניה, טורטיקוליס, תסמונת ויליאמס, תסמונת פראדר ווילי, דיסטוניה, גמישות יתר, טונוס שרירים, CP, בעיות עקב אטרופיה מוחית, אספיקציה, תינוקות שאינם זוחלים, יושבים או הולכים.


בשנת 2009, עברתי בהצלחה את קורס:  "בובט- טיפול על פי הגישה הנוירו- התפתחותית" ומאז עד 2015 השלמתי את כל לימודי בובט כולל "בובט תינוקות".
פיזיותרפיסטית לתינוקות

לטיפול בילדים עם הפרעות במערכת העצבים המרכזית


האני מאמין שלי בעבודתי הוא הבנה בין אם  מדובר בהתפתחות הילד או בעבודת הגוף (הקשורה מאוד לנפש) ככל שאנחנו יודעים ומבינים תהליכים לעומק, אנו מרגישים בטוחים יותר הביטחון הזה חשוב לנו כהורים לילדים וכבני אדם בעולם הזה.


אם נתבונן בהתפתחות הילד שלנו ונבין שדרכו אנחנו מתפתחים, נפיק מכך שמחה, הנאה והכרת תודה בגידול ילדינו ובכל התהליכים שמזמנים לנו החיים.


באהבה וברוח טובה,

צרו קשר

איריס כץ 

052-6455436